Café de Zwaan Maastricht

Locatie:
Maastricht

Branche:
Restaurant / Café

Aantal schermen:
6

Heerlijk ontbijten, lunchen, dineren en borrelen met een scala aan Nederlandse en Belgische speciaalbieren. Dit alles in een gezellige huiskamersfeer mede mogelijk gemaakt door ons team van gastvrije medewerkers.
De Zwaan hebben we in 2011 overgenomen en het is al sinds 1901 een drukke levendige zaak op de Markt in Maastricht. Onze focus is dat onze vriendelijke medewerkers ons gasten op ieder moment van de dag in de watten leggen. De afgelopen 12 jaar zijn we gegroeid naar een speciaalbieren eetcafe waar alle dagen van de week van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat wat te doen is. Afgelopen zomer hebben we in het pand van de buren ons Proeflokaal geopend. Een echt cafe met grote bar en 16 tapkranen. Door de uitbreiding hebben we nu 2 bars en 2 keukens wat zorgt voor een nieuwe uitdaging om dat allemaal soepel te laten lopen.

5 vragen die we stelden aan het team van Café de Zwaan

Wat is voor jouw restaurant de grootste reden dat jullie met het Kitchen Connect systeem werken?
De rust in de keuken en het overzicht omdat we gerechten hebben die uit twee keukens komen.
Hoe omschrijft jouw personeel het gebruik van het Kitchen Connect systeem in jouw restaurant? (Denk hierbij aan de Chef & Bediening)
Zelfs op de piekmomenten is er overzicht en rust. De keuken ziet overzichtelijk wat eraan komt, de bediening ziet met welke bonnen de keuken bezig is en hoe lang ze al openstaan. Dit geeft rust en zorgt dat er geen onnodige communicatie is.
Noem jouw twee favoriete functionaliteiten van het Kitchen Connect systeem en waarom?
– Overzicht voor keuken en bediening
– De timer met hoelang bonnen openstaan
Wat zou je graag willen vertellen aan iemand die overweegt om met het Kitchen Connect systeem te gaan werken?
Het lijkt eng om over te gaan op een systeem zonder bonnen maar na een dag wil je al niet meer anders.
Met welke drie steekwoorden zou je het Kitchen Connect systeem omschrijven?
Overzicht, rust, snelheid